Berg och dalbana

| Postat i: Mixed
0
Gud vad länge sen. Bestämt mig för att börja skriva lite smått igen, men för min skull inte för eran, utan när jag helt enkelt känner för det. Ja vad har hänt i mitt liv sen senast då? Nästan två månader sedan och jag minns själv knapp vad jag gjort. Har pendlat mellan att ha varit världens lyckligaste till att ligga i sängen och gråtit ögonen ur mig. Tyvärr, men där emellan har jag pendlat sedan sist. Annars? Sagt upp mig från mitt jobb, sökte nytt jobb och fick det. Där jag nu jobbat istortsett varje dag senaste veckan, bokat resa till Alanya med tjejerna, börjat smått med träningen igen, åker till sälen nästa vecka, lämnat in min första svenska uppgift under åkers 3, och jag lämnade även in den i tid. Varit nere hos mina älskade syskonbarn och jaa. sedan allt de vardagliga. Mitt liv rullar någorlunda på, jag har mått bättre men jag klarar mig.
Var väl ingenting mer att skriva just nu, jobbar ett 10 timmars pass imorgon, aldrig jobbat någonsin mer än 5 timmar så ska bli spännande att de hur det går, börjar tidigt så ska försöka att inte komma i säng alldeles för tidigt.
http://distilleryimage4.ak.instagram.com/0a9bc1f89ca511e3b181124941b7a8d8_8.jpg
Hittills till Berg och dalbana





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: