Godmorgon fredag!

| Postat i: Mixed, Outfits
0
Godmorgon på er! Hoppas ni sovit gott, för mig blev det inte alls många timmar sömn.Sensat jag kolla på klockan inatt var den 03.30. Klockan ringer 7 på morgonen och så fort jag slår upp ögonen känner jag mig inte trött för fem öre?!? Ställer om klockan på 7.30 för att jag ska kunna ligga kvar och blunda lite, somnar om och vaknar upp. Hur trött som helst! Man ska aldrig somna om när man väl känner sig pigg! än hur skönt det är, att jag aldrig lär mig det.
 
Sitter nu vid matbordet, har precis dukat fram lite frukost och innan det stoppa jag i mig en ipren. Är inte alls 100 bra, men måste verkligen iväg till skolan, + så är det helg. Vägrar stanna inne denna helg! Har helt enkelt inte tid för att vara sjuk! Går 10.00 - 14.15 idag, och under den tiden kan jag iallafall lova att två inlägg dyker upp, och fler under kvällen! Nu ska jag äta upp min frukost och börja göra mig i ordning! Puss.
 Morgon outfiten, ha-ha.
Hittills till Godmorgon fredag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: