Vart tar jag vägen?

| Postat i: Mixed
1
Ber så mycket om ursäkt. Har varit fullt upp helt enkelt Så ska berätta lite smått om mina dagar. I fredags drog jag till Ida efter skolan, på kvällen hämtar några killar upp oss och vi drar vidare på krök, ida drog vid 1 tiden, jag stannade till klockan 5. I Lördags tog jag det bara lugnt, lika så i Söndags, besökte farmor på sjukhuset med pappa, och var ute och åt på restuarang på kvällen med familjen.
 
Idag vaknade jag upp med sjukaste migränen någonsin, aldrig haft en sån smärta. Så har varit säng liggandes i ett heltsvart rum hela dagen. Nu ska jag krypa ner i sängen, och hoppas på att vakna upp utan migrän imorgon. För nu måste jag verkligen till både skola & jobb. Ska skärpa mig med uppdateringen också. puss
 
Hittills till Vart tar jag vägen?


Sara

Tänkte bara säga jag har en ny blogg på forme!! Big kram Sara :))


URL: http://www.saraw.for.me



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: