dags att släcka ner.

| Postat i: Mixed
0
 
Puuuuuh. Suttit i nu över två timmar och klippt och sytt mitt löshår, känns som att min rygg håller på att gå av för att jag suttit som en kråcka. Och nu är löshåret weeey förlångt. Så det går ändå inte att användas imorgon.. Får vänta tills mamma kan klippa till det, vilket absolut inte gör något. Men det känns något otroligt segt när man suttit så länge på kvällen och trixat, menmen.
 
Har nu gjort i ordning två mackor som jag ska trycka i mig, sedan hoppa in i duschen för att sen falla bums i säng, detta kommer bli alldeles för segt och jag antar att det inte kommer bli mycket till sömn inatt Något som gör mig riktigt glad är iallafall att statestiken bara flygit iväg! hoppas ni stannar! Vi hörs imorgon!
Hittills till dags att släcka ner.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: