Glömde bort tid & rum.

| Postat i: Mixed
0
Gud, kollade precis på klockan och insåg att den var alldeles för mycket. Suttit och pluggat i över två timmar, och då menar jag verkligen pluggat. Har kommit in i det hela nu, och det rullar på riktigt bra. Med både hjälp och pepp av Linnea. Skrivit över 700ord, och fler ska det bli. Nu ska jag se till att höja mina betyg. Va så upptagen så att jag helt och hållet glömde bort att laga mig en Middag, så nu medans mina pommes håller på att tillagas i ugnen sätter jag mig ner och skriver det här. Något annat jag tänkt på är hur fort det blir mörkt ute nu, klockan är 7 och det är svart ute. Så himla synd, Ljusa sommarkvällar är ju så pass mycket bättre, menmen. Vi ska väl ha lite av varje!
Hittills till Glömde bort tid & rum.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: