Nej men gud, vart tog jag vägen?

| Postat i: Mixed
0
Ojdå. Över tre dagar sedan jag skrev, vart tog jag vägen? Har absolut inte glömt bort bloggen, har haft i baktankarna hela tiden att jag ska uppdatera, men jag har aldrig riktigt haft orken bara. Helgen har bestått av, fest, tjejmiddag och massa soffmys. Och idag mötte jag upp min saknade vän Elin för lite prat, blev en middag på kina restuarangen för oss. Jätte gott, och verkligen jätte roligt.
 
Nu är jag hemma, ligger inbäddad i två styckna filtar. Usch det har verkligen blivit så himla kallt nu, gillas inte. Ligger iallafall i soffan, framför gossipgirl. Funderar på att göra mig lite nudlar. Vet inte om jag har något mer att skriva? återkommer helt enkelt!
http://distilleryimage9.ak.instagram.com/4f4e987a29d711e3852322000ae911da_8.jpg
Hittills till Nej men gud, vart tog jag vägen?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: