Ojojoj, äntligen är jag tillbaka!

| Postat i: Mixed
0
Hej där! Nu är jag tillbaka på älskade blogg.se. Inläggen ni ser här nedan ↓ är rätt så gamla, har även raderat en del onödiga inlägg men lika så sparade jag även dom inlägg som kändes okej. Jag har iallafall hoppat runt, fram och tillbaka mellan olika bloggportaler men aldrig känt mig som hemma, så nu har jag bestämt mig att fortsätta här på blogg.se, en bloggportal som jag faktiskt förstår mig på!
 
Slänge bara ihop en snabb design & header för att kunna dra igång bloggandet. En ur gullig tjej ska hjälpa mig med en sprillans ny design nu i helgen, så denna svarliga design dröjer sig inte kvar allt för länge.
Ja det var väl det, riktigt härligt att vara igång igen! Nu ska jag fixa & trixa lite mer med bloggen, så hörs snart!
http://distilleryimage0.ak.instagram.com/0806b9d4674911e3a5ca12d8b378e154_8.jpg
Hittills till Ojojoj, äntligen är jag tillbaka!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: