some + and -

| Postat i: Mixed
0
- Jag har så sjukt mycket att göra i skolan. Dock mitt alldeles egna fel eftersom det är grejer jag "sparat" ända ifrån Agusti.
+ Har så sjukt mycket att se fram emot detta år - Studentkryssning, Sälen, förmodligen avicii, Studentskiva, STUDENTEN, en väldans massa utgångar & även någon sorts utomlands resa med tjejerna.
- Ett minus till ↑ det över, pengarna. Mycket jobb får det helt enkelt bli!
+ Att jag fyllt 18, så som jag längtat! Och det är så himla skönt, att ha möjlighet till istort sett allt.
- Att det ska bli minusgrader nu bara om någon dag. Visst har vi klarat oss länge utan minusgrader, men vill inte ha den otroliga kylan alls!
+ Världens bästavän Matilda är äntligen hemma i Sverige efter att ha varit över 3 veckor i Kuba, som jag längtat!
http://distilleryimage6.ak.instagram.com/b923754269c711e38e350e3f2ef40ad6_8.jpg
En bild på mig & Lillasyster min i somras. Ge mig värme istället för denna Kyla som nu ska komma!
Hittills till some + and -





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: